Esküvői kisokos

Az esküvő szervezésével kapcsolatban rengeteg kérdés merül fel, melyek megválaszolásában ESKÜVŐI KISOKOS-unk remélhetőleg segítség lehet!

Egy profin összeszedett anyagés ahogy mi dolgozunk (GBR = Gróf Buttler Rendezvényközpont)

Hol legyen maga az esküvő?

Az internet világában ma már minden pillanatok alatt terítéken van. Minden valamire való szolgáltatónak van honlapja. Itt fotókat, videókat egy első benyomást. Viszont ezek időnként a valóságot nem teljesen tükrözik, így a személyes megkeresésre mindig kerítsünk alkalmat.

Időpont egyeztetéssel kapcsolatban állunk szíves rendelkezésetekre!
KAPCSOLAT FELVÉTEL  >>

Íme, néhány fontos dolog, amire mindenképpen térjetek ki, amikor felkerestek egy helyszínt:

  • A helyszínt teljes személyzettel adják, vagy arról Nektek kell gondoskodni?

Ajánlatunkban nem kell gondolkodtok azon, ki szolgálja fel a levest, és szedi le a tányérokat…

  • Van-e menyasszonyi öltöző, illetve a gyerekeknek pihenőszoba?

Igen és ingyenesen a rendelkezésetekre bocsájtjuk

  • Érdemes bekukkantani a konyhába illetve a mosdókba. Sok mindent elárul…

Örömmel vállaljuk a leskelődést!

  • Van-e valamilyen alapdekoráció?

Egy alap van, melyre ti építkezhettek, egyedi szín és dekor ötletekkel.
Dekoros partnereink ismerik a helyszínt és ki tudják hozni belőle a maximumot!

  • Győződjünk meg arról is, hogy a vendégek számára elegendő hely álljon rendelkezésre (100 főre legalább 180m2 szükséges).

160 fő befogadására alkalmas a nagytermünk, gyere el, és győződj meg róla!

  • Vannak-e kiegészítő szolgáltatások? (koktélbár, grillterasz, fagylalt, hang és fénytechnika, vetítés, hűtőkocsi, csokikút, morzsaparti, busz foglalás, stb.)

Minden megegyezés kérdése, de a lehetőség / hely adott.

  • Van a helyszínen szállás? Ha nincs akkor a közelben?

Eger a második legfrekventáltabb vidéki város, számos szálláslehetőséggel. Sajnos a GBR-hoz saját szállás nem tartozik, de az alábbi oldalon számos lehetőség közül választhattok: https://visiteger.com/szallas

  • Érdemes utána járni, hogy ez a fő profiljuk vagy csak mellékesen foglalkoznak vele (ha rendezvényre szakosodott helyszínt választottok, sokkal nagyobb figyelmet fogtok kapni, hiszen a vállalkozás léte múlik rajta). Lehetőleg kérdezzünk meg olyanokat, akik már szerveztek vagy voltak ott esküvőn.

A fő tevékenységünk a borászat, de immár 3 éve állunk az ifjú párok rendelkezésé, profi cateringes csapatunkkal kiegészülve.

  • Az gépjárművek számára van-e belső parkoló?

Van, gyere el, és győződj meg róla!

  • Milyen messze van az út a rendezvény helyszínétől, van-e tó, esetleg erdő, szakadék, vagy más veszélyforrás, a gyerekek biztonságban játszhatnak odakint, vagy egész este valakinek folyton szemmel kell őket tartani?

Egy domboldalban helyezkedik el a GBR, gyalogosan 500m-re a főúttól, mely kellő biztonságot ad a kisgyermekkel érkezők számára.

Időpontválasztás

Talán nem túlzás kijelenteni, hogy a nyáron tartott esküvők még mindig reneszánszukat élik és ekkor is a hétvégék lehetnek a leginkább alkalmasak. Napsütés, szabadság, iskolaszünet, gyárakban leállás, csak néhány momentum, ami meghozza a vendégek kedvét a részvételhez. A szezon körülbelül májustól októberig tart, a többi hónapokban az időjárás már jelentősen befolyásolja a dolgokat. Hétvégi esküvőnél vegyétek számításba az állami ünnepek miatti szabadnap módosításokat, előfordulhat, hogy az a szombat, amit kinéztetek időpontnak, egy munkanapra esik, de lehet az ellenkezője is például egy hosszú hétvége (ez utóbbi időpontok viszont rendkívül népszerűek, ezért hamar kell cselekedni).

Eseménynaptárunkban láthatjátok a már foglalt időpontokat, esküvő vagy egyéb rendezvény vonatkozásban.

Érdemes fontolóra venni egy pénteki napot, itt a terembérletből jelentős kedvezményt tudunk adni. Igen, de az munkanap mondják sokan, egy ceremóniamester válasza erre:
„Azt szoktam mondani a pároknak, hogy átlagosan a legtöbb embert évente egy lagziba szokták meghívni. Ha valaki egy barátjáért egy nap szabit nem hajlandó kivenni, azért nem is kell bánkódni.”

Fotós

Mielőtt a fotós kereséshez fognátok, tegyétek fel magatoknak a következő kérdéseket: mennyire fontos nektek az esküvői fotó? Minőséget vagy mennyiséget kerestek? Ha ezekre a kérdésekre megvan a válaszotok, akkor már nagyot szűkült a kör, melyben a keresgélést folytatnotok kell. Árban is és minőségben is szélsőséges eltérésekkel találkozhattok. Ezt a felszerelések ára, az utómunka minősége és mennyisége, illetve a fotósok kreativitása közti különbségek határozzák meg. Ez utóbbi az, ami leginkább szubjektív és nem mérhető számokkal. Ahhoz, hogy jó képek szülessenek, elengedhetetlen követelmény a technika, de nem elegendő. Az esküvői fotózásnak 3 fő része van. Az esküvőt megelőző jegyes fotózás (esession), az esküvő napját elmesélő képsorozat és a rólatok készülő kreatív képek.

Esküvői filmezés, esküvői filmes

Az esküvői videó és filmkészítés az elmúlt években nagy átalakulásokon ment keresztül, köszönhetően a technika fejlődésének és a szerencsére szűnni nem nyugvó újító elméknek. Az esküvői videónak is több féle a stílusa. Vannak a moziszerű cinematic típusú filmek, a rövidfilmek, a zsurnaliszta felvételek és a tudósító, utólagos narrációval vágott filmek, vagy drónnal támogatott légi felvételek. Jó esetben a videós mindegyikre tud példát mutatni saját referenciáiból és akkor eldönthetjük, milyenre vágja a mienket. Az esküvői filmes a nap esszenciális hangulatát igyekszik vissza adni, egy kreatív vágott esküvői film formájában.

Zenész, Zenekar, DJ.

Napjainkban kedvelt megoldás, hogy DJ-t választanak, aki a mai slágerektől kezdve egészen régi stílusú népzenéig, bármit képes lejátszani előzetes repertoáregyeztetés után. További előnnyel szolgál, ha műsorvezetői gyakorlattal is rendelkezik, így esetleg a ceremónia mester szerepét is rábízhatjuk (ha elvállalja). De egy zenekar is, legyen az egy elegáns vonósnégyes vagy komplett filharmonikus, nagy élményt tud nyújtani. Mindenképpen segítségetekre lesz a döntésben a youtube, hiszen itt szinte mindenkit megtalálhattok, aki számít. Fontos szempont még, hogy bármelyiket is választjátok, mindenképpen az esküvő stílusához és helyszínéhez is igazodjon, valamint lényeges, hogy Ti, harmóniában érzitek e magatokat a választott csapattal?! Ajánlatos persze figyelembe venni a násznép igényeit is, hogy ők milyen zenére mulatnának. A generációs különbségek miatt nehéz megtalálni a középutat, ezért gyakran a menyasszonytánc előtti időszakban a sanzonoké a főszerep, majd a hajnali órákban inkább az újhullámos megoldások kerülnek előtérbe, így mindenki talál kedvére valót, célszerű ezt az előzetes megbeszélésen egyeztetni.

Partnereink állnak szíves rendelkezésetekre.
Elérhetőségeikért kattints IDE >>

Vőfély vagy Ceremóniamester?

Ma már a felelőssége némiképpen megoszlik és neki is csapatjátékban kell gondolkodni. A rendezvényházakban vagy vendéglátóhelyeken ott kell lennie egy másik beavatott személynek.

Ki ez az ember? Akivel az esküvő szervezésben folyamatosan kommunikáltál. Nála minden információ, rendelkezésre áll. Ő az, aki a háttérben figyel, és ha kell, intézkedik.
A vőfély tehát rá támaszkodva, vele együttműködve tudja feladatát jól végezni. Egy jó vőfély mindig pontosan tudja, hogy mi fog történni, kooperál a személyzet többi tagjával és mindig mindenkivel kedves. Ha kiszemeltünk erre a feladatra valakit, érdemes megkérdezni olyan ismerőst, barátot, akinek volt már vele személyes élménye, Ő mit mond róla? Itt a youtube nem biztos, hogy segít (a vágott felvételek nem adják vissza a személyiségét). Az előzetes megbeszélésen érdemes egyeztetni az általuk ajánlott műsorokat is, nehogy a mulatság rovására mennyen a hosszú játék, vagy a közbeiktatott stand up-ok.

Új stílus (vőfély helyett) egy ceremóniamester. Ők visszafogottabbak mint a vőfélyek, egy más stílust képviselnek. Ugyanazokat a feladatokat látják el, mint a vőfélyek, csak más stílusban. Ha vidéki esküvőt tervezünk, talán a vőfély személye jobban beleillik a környezetbe. Egy 4 csillagos étteremben akkor inkább a ceremóniamestert javaslom. Fontos a vendégek összetétele is, hiszen a vidéki humor esetenként csípős pikantériával egy kevésbé vidéki közönség számára visszás is lehet, és ez fordítva is igaz.

Mi ceremóniamesterrel állunk rendelkezésetekre – ha kell.

Polgári szertartás

A magyar törvények szerint kizárólag az anyakönyvvezető előtt kimondott igen a mérvadó, azaz kizárólag a polgári házasságkötést ismerik el hivatalosan a hatóságok. Így az első hivatalos lépésetek az anyakönyvvezetőhöz kell, hogy vezessen. A házasságkötést megelőző eljárásnak, a bejelentésnek az a célja, hogy az anyakönyvvezető megállapítsa, hogy a tervezett házasságkötésnek nincs törvényes akadálya és megvannak a törvényes előfeltételei. Mint ahogyan az élet más területein, úgy az esküvőköre is hatással van a nyugati vonal, így Magyarországon is engedélyezett a külső helyszínen történő házasságkötés, mely romantikájában messze felülmúlja a házasságkötő terem hangulatát, ráadásul a természetes fényben még szebb felvételeket lehet készíteni, mint a hivatal mesterségesen megvilágított házasságkötő termében. A külső helyszín lehetőleg közel essen a lakodalom helyszínéhez, hiszen ezzel sok költséget és időt spórolhattok. Amennyiben a település anyakönyvvezetője vezeti a település közigazgatási határán belül akár a hivatalban, akár külső helyszínen, minden a megszokott rendben, azaz a hivatalos ceremónia a hivatalos bejegyzéssel akkor, és ott történik, amikor az esküvő zajlik. Mi van akkor, ha mi a saját településünk anyakönnyvezetőjét szeretnénk erre az eseményre, de nem azon a településen? Hiszen Ő látott minket felnőni, vele vagyunk jó kapcsolatban, de túl nagy utazással jár, esetleg nem megfelelő körülmények között lehetne ezt megvalósítani. Az anyakönyvet nem lehet közigazgatási határon kívül vinni, ez szabály. Tehát az esküvő hivatalos részét egy megelőző napon (akár hétköznap ügyfélfogadás alatt, ez ingyenes) kellene megejteni. Majd a külső szertatás helyszínére az anyakönyvvezető egy anyakönyvhöz hasonló könnyvbe fogja kérni az aláírásokat. Ez a kis kegyes csalás nem befolyásolja az ünnep fényét, sőt a vendégek 90% nem is tud róla, tekintsünk erre úgy, mintha a polgári házasságot időben és térben egy kicsit kiterjesztenénk (a szebbik része az esküvő napján lesz ☺ ).

A GBR teraszán közel 180 fő fér el.
Boldogságkapunk előtt rendezzük be a polgár szertartás helyszínét.
Az anyakönyvvezető és az ifjú páron kívül kb. 60 főt tudunk ide leültetni, a többiek állva követik nyomon a ceremóniát.

Szertartás rendje – zeneválasztás:

1 Várakozás 2-3 zeneszámot válassz (egy kicsit legyen lírai, ráhangoló) – 15perc

2 Bevonulás Ide illő, ünnepélyes (lehet klasszikus is, az nem megy ki a divatból)

3 Hivatalos rész itt csend lesz, hogy mindenki hallja az igent

4 Aláírás, gyűrű, csók 1 számot válassz lehetőleg csak zenét (szöveg nélkül) – 3perc

5 Ünnepi beszéd Az anyakönyvvezető általában itt a saját aláfestő zenéjét hozza

6 Szülőköszöntés 1 dalra lesz szükség, fejezze ki a szülők iránt érzett érzelmeket

7 Gyertyagyújtás 1 szöveg nélküli zene, mert ezalatt is rövid beszéd lesz

8 Pezsgős koccintás 1 oldottabb zene, akár szöveggel (ilyenkor már mindenki mosolyog)

9 Tájékoztatás Elhangzik, hogy az események miként folytatódnak – itt csend van

10 Kivonulás 2-3 zeneszám – az első legyen valami igazán ütős a többi csak kellemes A házasságkötés utáni első lépés, ha történt névváltoztatás, akkor az okmányokat kötelező kicserélni, amelyet az ország bármely okmányi irodájában vagy kormányablakánál ingyen megtehetjük.

Hangosításban – ha a saját DJ vagy a zenekar nem tud segíteni, állunk szíves rendelkezésetekre.

Egyházi szertartások

A templomi esküvő a maga varázsával, örök érvényű hagyományaival és szépségével sok házasulandót vonz. A polgári esküvőt sok pár szeretné megkoronázni egyházi szertartással. Belépni a templomba, végigvonulni a padok között, orgonaszó kíséretében az oltárhoz sétálni és férj illetve feleségként azokkal a szavakkal távozni, hogy „amit Isten egybekötött, azt ember szét nem választhatja” – az egésznek van egy földöntúli varázsa, ez a csodálatos a templomi esküvőben.

Ez rajtatok múlik, felekezeti hovatartozás tükrében.

Tanúk

Mind a polgári, mind a templomi házasságkötésnél két tanúra van szükség ahhoz, hogy az házasság érvényes legyen. Tanúnak lenni egy esküvőn nagy megtiszteltetést jelent, így általában mindenki szívesen elvállalja ezt a feladatot. A legjobb barátnőt, a legjobb barátot vagy valamelyik rokont szokták felkérni tanúnak. Tanú bárki lehet, aki nagykorú, cselekvőképes és érvényes igazolvánnyal rendelkezik. Külföldi állampolgárságú tanú esetén útlevélre – és amennyiben nem beszél magyarul – tolmácsra is szükség van (a tolmács viszont nem lehet a házasulandó egyenes ági rokona). Egy tanúnak egyetlen fontos feladata van, az ifjú pár után neki is alá kell írnia a könyvet, amibe a házasságkötést bejegyzik. Delegáljatok nekik még nyugodtan néhány apró elintéznivalót, ennyivel is kevesebb dologra kell majd nektek figyelnetek a nagy napon pl.: a virág és a gyertya vagy homok ott legyen az asztalon, a szülőköszöntő csokor és a bor a szülőknek, pezsgő és pohár a koccintáshoz (általában 5-en koccintanak, de van, hogy a szülőket is megkérik, ez megbeszélés kérdése). Az anyakönyvvezetők egy kis vizet is szoktak kérni a nyári melegben.

A bekészítéseket, ha a polgári szertartás nálunk van, intézzük!

Az ifjú pár után az örömszülőkre és a tanúkra tekint legtöbbet a násznép. Legyél csinos, ne remegjen aláíráskor a kezed és mosolyogj meggyőzően, amikor fotóznak! ☺ Vendégek Ilyenkor jön a dilemma, hogy kis esküvő vagy nagy lakodalom? Kit hívjunk meg? Családtól, szokástól és stílustól függően számtalan megoldás, egyedi elképzelés létezik. Arra azért érdemes figyelni, hogy akiknek ti is ott voltatok az esküvőjén, azokat illik visszahívni. Gyakran egyes vendégek csak a szertartásra hivatalosak, míg mások az egész esküvőre meghívást kapnak. Ezt mindenképpen félreérthetetlen módon jelezzétek. Érdemes ezt a meghívóban egyértelműen leírni (kis betétlapot szoktak készíteni vagy kétféle meghívót). Ez ott népszerű, ahol népes a munkatársak köre. Vannak közvetlen munkatársak és olyanok akikkel csak együtt dolgozol, illetve az esküvő költségvetése vagy már a mérete nem teszi lehetővé meghívásukat. Illetlenség lenne eltitkolni előlük (úgy is kiderül). Ezért egy ilyen meghívás nagyon kedves lehet, ugyanakkor nem sértő. Nem kell félni, ha egy kicsit többen vagytok az összeíráskor! Mindenképpen fajlagosan olcsóbb egy nagy esküvő, mint egy kicsi. Gondoljunk arra, hogy a ruha, zenész vacsora stb, költségek sok vagy kevés vendégre oszlanak el. A menyasszonytánc bevétele is nagyobb, ha az esküvőn többen vannak. ☺ Van, aki sajnos nem tud majd eljönni bárhogy is szeretne, van aki visszamondhatatlan ajánlatot kap, és emiatt marad távol. A meghívott vendégek 10-15%-át érintik ezek a dolgok. Amikor a vendéglistát írjátok, hagyjatok a nevek mellett helyet a menüre vonatkozó megjegyzéseknek, mivel a jó házigazda tekintettel van vendégei speciális igényeire is! Ilyenek lehetnek például a különböző ételallergiák, a cukorbetegség, a lisztérzékenység vagy a vegetáriánus táplálkozás. Ez fontos lesz majd a menüválasztásnál is. Ne az utolsó percen közöljétek a kivitelezővel, mert akkor már nehéz lesz bármit is lépni az ügyben.

Ha tudunk róla, felkészülünk rá, de mi is kérdezünk és folyamatosan egyeztetünk ebben a kérdésben is veletek!

Most térjünk is rá a nagy nap egyik kulcsfontosságú kérdésére.

Mi legyen a menüsor? Az esküvő menüjének összeállítása sem bonyolult feladat. A menü megrendelésekor mindenképpen vegyétek figyelembe a násznép létszámát . Az előre összeállított menüajánlatokat klasszikus, ültetett esküvői ebédre és/vagy vacsorára szokták elkészíteni. A készen kiajánlott menüsor azonban nem jelenti azt, hogy nem választhattok kedvetekre a legkülönbözőbb fogások között az esküvőtök stílusa és a saját ízlésetek szerint.

Több menüajánlattal és lehetőséggel várunk titeket, melyek nincsenek köbe vésve! 
Beszéljük meg, egyeztessünk róla!

Extra szolgáltatások

Exkluzív programokkal, ételspecialitásokkal, pazar, többfunkciós dekorációs elemekkel és néhány mutatós különlegességgel teljesen egyedivé és felejthetetlenné tehetitek életetek egyik legfontosabb napját! Ha a vendéglátó rendelkezik ilyen szolgáltatásokkal, valószínű, hogy jobb áron lehet tőle megrendelni, mint ha ezeket te magad rendelnéd meg (külső szolgáltatóktól), érdemes erre is rákérdezni. Lássuk, melyek ezek!

Csoki szökőkút:

Ma már nem olyan drága, de rendkívüli módja a vendégek lenyűgözésének. Az elegancia és luxus fellegvára a csoki szökőkút. A szerkezet lényege, hogy előmelegített csokival működik, ami átfolyik egy termo szálon, így tartva folyékonyan az alapanyagot. Majd egy villanymotor segítségével a csoki a szerkezet tetejére jut, ahonnan lassú csorgásba kezd. Ezt még jobban kiemeli a kút fémperemének lágy csillogása. Micsoda harmónia! Általában egy mutatós asztal közepén állítjuk fel, körülötte rengeteg gyümölccsel megrakva. Ezeket kedvünk szerint mártogathatjuk bele az olvadt csokiba. Mindemellett a közös mártogatásnak nagyon jó közösségformáló ereje is van. Különlegességét az adja, hogy igazán ritka alkalmakkor, lehet az embernek ilyen kényeztetésben része. Ugyanakkor fantasztikus képek készülhetnek közelében (nálunk ez amerikai asztalos tálalással együtt van).

Igény esetén tudunk csoki szökőkutat beállítani.

Fények és füst:

Emlékeztek még arra az időszakra, amikor tiniként szívesen jártatok diszkóba? Talán ott ismerkedtél meg a Kedveseddel? Ezeket a szép emlékeket a lagzitokban is visszaidézhetitek. Nem kell hozzá más csak egy füstgép, és némi fénytechnika, és voálá! Máris kész az időutazás.

A GBR-ot egyedi fényfestéssel tudjuk különlegessé tenni, mely az est kültéri buliban különleges atmoszférát kölcsönöz a helynek, nem mellesleg látványnak is gyönyörű!

Vetítés:

Sok esetben találkozom ilyen igénnyel. Gyerekkori fotókból készített slideshow, néhány mozgóképkocka a gyerekek szerepléséről, a megismerkedésről vagy éppen a közös élményekről, vicces pillanatok a barátokkal, esetleg egy távoli rokon, aki nem tudott eljönni itt videóüzenetben gratulálhat az ifjú párnak. Igazán megható pillanatok ezek. Amit itt fontosnak tartok megemlíteni, hogy biztosan sok felvételt lehetne ide betenni, de erősen válogassuk meg, hogy 6-8 percnél ne legyen hosszabb, mert ez még le tudja köti a vendégek figyelmét. Nem javasolt, hogy egész vacsora alatt menjenek a képek, mert érdektelenségbe fullad és akadályozza a vacsora menetét is. Figyeljünk oda a minőségre és válasszunk hozzá jó háttérzenét. A vetítést pedig a vacsora utolsó blokkjában a sültek alatt célszerű megejteni. Ekkor a kollégák már kivonulnak az asztalok közül, de még minden vendég a helyén van. Ekkor ideális az időzítés.

Mobil projektorállvánnyal és vetítővászonnal állunk szíves rendelkezésetekre, igény esetén projektorral, laptoppal.

Gyereksarok

Saját animátorral, gyereksarok berendezésével tudjuk a legkisebb vendégeinket!

Egy összefoglaló, hogy mit és mikor is ajánlott csinálni.

12 hónappal előtte

  • Az esküvő időpontjának a kitűzése
  • Kiket hívnátok meg? (kb. hány főre terveztek)
  • Helyszín lefoglalása
  • Fotós- Videós kiválasztása és lefoglalása
  • Zenész/Dj kiválasztása és lefoglalása
  • Vőfély/Ceremóniamester kiválasztása és lefoglalása

8 hónappal előtte

  • Esküvői költségvetési terv készítése
  • Gyűrűk kiválasztása
  • Menyasszonyi- és menyecskeruha keresése és lefoglalása
  • Egyházi és polgári szertartások időpontjának egyeztetése és lefoglalása
  • Szállás lefoglalása

7 hónappal előtte

  • Vendéglista összeírása
  • Dekoratőr felkeresése (ha szükség lesz rá)
  • Tánctanár felkeresése (ha lesz tánc)

6 hónappal előtte • Vőlegénydivat- öltöny kiválasztása és megrendelése

  • Meghívók kiválasztása és megrendelése

5 hónappal előtte

  • Hívogatás vagy meghívók postázása
  • Köszönőajándékok kiválasztása és megrendelése (ha szeretnél)
  • Tanúk és Koszorúslányok/fiúk felkérése
  • Busz foglalás (ha szeretnél)

4 hónappal előtte • Jegyes oktatás

  • Zeneválasztás a polgári szertartáshoz

3 hónappal előtte • Menyasszonyi torta és aprósütemények kiválasztása és megrendelése

  • Extra szolgáltatások megrendelése

2 hónappal előtte

  • Ruhapróba (igazítás)
  • Ruha kiegészítők beszerzése
  • Próbafrizura és próbasmink

4 héttel előtte

  • Forgatókönyv készítés a helyszínen (menü, extraszolgálattások, események, időpontok)
  • Menü és ültetési kártyák megrendelése vagy készítése

3 héttel előtte

  • Vendégkönyv beszerzése
  • Dekoráció véglegesítése, csokrok, asztaldíszek megrendelése
  • Vőféllyel való találkozás és egyeztetés

3 héttel előtte

  • Vendégkönyv beszerzése
  • Dekoráció véglegesítése, csokrok, asztaldíszek megrendelése
  • Vőféllyel való találkozás és egyeztetés

2 héttel előtte

  • Legény- és Lánybúcsúk megtartása
  • Utolsó ruhapróba

1 héttel előtte

  • Italok megrendelése
  • Forgatókönyv és létszám véglegesítése a szolgáltatókkal (Vőfély, Fotós, Videós, Zenész,

Helyszín)

  • Szépségápolások (férfifodrász, kozmetikus, hajfestés stb….)

4-3 nappal előtte

  • Pedikűr-manikűr
  • Templomi főpróba
  • Polgári szertartás főpróbája
  • Kölcsönzőből elhozni a ruhákat

2 nappal előtte

  • Kreatív fotózás (fodrász, smink)

1 nappal előtte

  • Autómosás, díszítés (rendszámcsere, szalagok)
  • Italok és sütemények bevitele az esküvő helyszínére (süteménycsomagok készítése)
  • Dekorálás (ültetési rend véglegesítése és kártyák kihelyezése)
  • Nyitótánc főpróba a helyszínen
  • Slide-show vagy kisfilm és zene (helyszíni szertartás esetén) átadás a technikus részére

A Nagy napon

  • Fodrász- smink
  • Öltözködés
  • Vendégek fogadása (ha háznál van a vendégvárás)
  • Indulás a rendezvény helyszínére
  • Vendégvárás (leány kikérő, ebéd, fagylalt, búcsúztató)
  • Polgári szertartás
  • Templomi esküvő, csokordobás, közös nagy fotó
  • Vissza a rendezvény helyszínére (koktélbár, csokikút vagy gyümölcsasztal)
  • Nyitótánc, kiscsoportos fotózkodás (kertben vagy teraszon)
  • Vacsora (slide-show vagy video a sültek alatt)
  • Mulattság (közben menyasszonyi torta)
  • Menyasszonytánc (tányértörés, átöltözés menyecske ruhába)
  • Éjféli étkezés (grill-party ha jó idő van)
  • Asszonytánc, Megy a gőzös
  • Buli, ami a csövön kifér
  • Hazaindulás (maradék ételek összekészítve, bepakolás)

Másnap ( jellemzően vasárnap, de ez lehet szombat vagy kedd is…)

  • Morzsaparti a barátokkal és a rokonokkal (esküvői levezetés)
  • A maradék ételek szétszortírozása

Hétfőn (vagy az esküvőt követő munkanapon)

  • Menyasszonyi ruha visszaszállítása
  • Maradék ital visszaszállítása (göngyöleggel együtt)
  • Süteményes vendéglátás a munkahelyen (digitális képeket vigyél magaddal)

Reméljünk tudtunk egy kicsit segíteni, további kérdések, kérések esetén forduljatok hozzánk bizalommal!